jag började lovet med att åka till min absoluta favoritplats, min sommar stuga, dit även kusinerna och saknade lovisa kom,



väl hemma igen träffade jag petra, vi var en snabbis på stan, satt ute och solade på balkongen...



och bakade (troligtvis) världens onyttigaste men supergoda kladdkaka med choklad och jordnötter i,







jag och sofia träffades en kväll, cylkade på äventyr till affären...



för att sedan fixa ihop en jättegod fruktsallad bland annat och sen bänka oss framför HARRY POTTER 7,



mina pysselsaker fick åka fram en dag då jag fick för mig att göra lite olika födelsedagskort mm till folk som fyller nu framöver,



jag strosade runt i korta shorts och solade varenda dag eftersom vädret var så otroligt underbart(!!)

xoxo

1 kommentarer

Lovisa

30 Apr 2011 18:22

Heej, råkade stöta på din blogg och ja måste säga att den är väldigt bra :D kommer följa den slaviskt och jag kommer antagligen gnälla på dig om du inte uppdaterar! ;) <3

Kommentera

Publiceras ej