[förresten är mina klasskompisar helt normala(eller ja..nästan i alla fall), även om vissa bilder kanske inte visar det så klart....

nu mina vänner tänkte jag tala om för er att jag sitter nerbäddad i sängen framför tonvis med kuddar, ska strax kolla på film, och planerar att stanna här resten av dagen. tyvärr är det ju så att det är nationella i matte i morgonbitti och jag måste plugga, men for now är allt bra och jag har inga måsten.

xoxo]
 
Efter att jag och Sofia kollade på gamla bilder från ettan häromdagen känner jag att detta inlägg som jag precis hittade i arkivet passar bra. Snart två år sedan. Sjukt. Jag kommer sakna mina fina klasskompisar när vi skiljs åt efter studenten. Hoppas även på att denna sista tid blir riktigt bra och att vi snart kan få ha några lektioner ute i solen.
 
xoxo