återvände till skolan idag, vilket var både roligt och jobbigt. roligt på så sätt att jag fick träffa mina saknade vänner igen, skratta och bara prata lite, och jobbigt under lektionerna då det stundtals kändes som mitt huvud skulle sprängas.
efter skolan lämnade jag in mitt CV på en restaurang i närheten, håller tummarna och hoppas på det bästa! sedan cyklade jag och sofia hem till henne, vidare till en pizzeria och sedan hem till mig. åt mat och såg lite på film innan vi tog bilen och jag skjutsade henne till hennes jobb.
efter det har jag mest fixat lite med bilder och sådär, lyssnat på musik, läst lite olika saker och nu sitter jag bara och väntar på att lovisa ska ringa mig...så ring mig...nu!
sedan blir det en tidig kväll för att orka med en fartfylld morgondag!

xoxo




Kommentera

Publiceras ej