ja, jag gillar att ta ego-pics med kameran, eller 'selfie' eller vad de nu uppfann för ord i höstas
 
Idag har jag påbörjat på ett nytt kapitel i mitt liv. Jag har börjat jobba på ett stort företag, vilket kanske inte är så konstigt. Däremot har jag inte haft ett heltidsjobb på samma sätt som jag kommer att ha nu, så det ska bli spännande. Dagen idag gick framförallt åt till att bli presenterad inför massa anställda, gå rundvandring och få en massvis med information. Vilket resulterade i att man kände sig rätt slut när klockan började närma sig hemgång. Men det var samtidigt roligt!
Nu sitter jag i sängen, efter en lång och vaarm dusch, och planerar inte att göra så mycket mer idag. Ska även försöka sova mig tidigt, eftersom jag numera måste ställa klockan tidigt på morgonen. 
 
xoxo
 
 

Kommentera

Publiceras ej