ber om ursäkt för dessa dåliga datorbilder, ska försöka bättra mig...
 
Har varit iväg två dagar hos mormor och morfar. Tog tåget ner, lämnade dator hemma, lät mobilen ligga i jackfickan, gick på stan med mormor, fick god mat, hjälpte morfar, vilade, pratade, fikade på konditori, blev bortskämd och hade det väldigt bra. Nu är jag hemma igen, hann knappt innanför dörren innan jag bytte om och körde ett styreträningspass. En yogamatta, ett gummiband och ett par handlat, och så bra musik och min egna kroppsvikt såklart - nu är jag slut och armarna darrar.
Tågresan hem spenderades bland annat med att skriva om Afrika, tårar rann och känslorna blev extra tydliga, men jag blev rätt nöjd. Vet dock inte om denna text ska användas ikväll eller vid nästa tillfälle, det får jag spåna vidare på alldeles strax. Äta mat, skriva utvärdering och kolla resa till en bästis ska jag också ta tag i nu. Samt duscha, göra mig klar för kvällen och fixa lite annat. Full fart blandat med lugnare kvalitetstid, det så är så jag helst vill ha det.
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej