Sitter här med en kaffekopp i högsta hugg. Eller jag gjorde det, nu är den urdrucken(ja, jag dricker upp mitt kaffe fort, även om jag ansträngde mig för att vara långsam nu). Av någon konstig anledning mår jag dåligt av kaffe, dock fortsätter jag att dricka det i alla fall. Oftast då jag fryser, som jag gjorde nyss efter att ha duschat. Så, nu när kaffet är urdrucket mår jag "dåligt", men är varm.
Idag vaknade jag några timmar senare än jag tänkt, men jag tar det som ett tecken på att jag behövde det. Sedan gick jag en långpromenad i vår vackra vintervärld med en bra podcast i lurarna, det gillas. Lite pyssel har jag hållt på med idag också, men mer om det när bilderna är inlagda på datorn.
Nu ska jag försöka skriva ner lite om mina upplevelser i Afrika, då jag fått några förfrågningar om att prata om de på olika ställen.
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej