Ännu en bra helg har avslutats. I lördags började jag min dag med med två träningspass för att sedan åka till affären och köpa hem massa gott till lunch. Efter mycket letande hittade jag och min bror en film att se och avnjöt maten och godis. Dock avbröts filmen flera gånger då jag fick flera samtal från mina fina vänner och släktingar. Resten av dagen var väldigt lugn och bra och spenderades med min bror. Vi åt massa gått tills att vi mådde illa, spelade spel och skrattade. En bra dag helt enkelt. Igår inleddes med ett träningspass igen, jag lyckades "knäcka koden" och matten blev plötsligt rolig igen, jag åkte till kyrkan för att sjunga bland annat, pluggade igen och träffade en vän.  
Idag har jag besökt kiropraktorn, äntligen har min huvudvärk blivit lindrigare och jag känner för första gången hopp om att bli av med den helt. Därefter tog jag tag i en halvjobbig grej och besökte polisen.Om några timmar ska jag på en intervju, håll alla tummar och tår för att jag får det jobbet

Kommentera

Publiceras ej