En vecka uppe i fjällen och vackert landskap, dock gör inte bilderna utsikten rättvisa, men men. Två dagar snowboard och dryga 60 km längd, ja den där längdskidåkningen är jag allt stolt över mig själv för. Gick dessutom från att vara otränad till tränad till övertränd. Inte riktigt kanske, men dag tre när jag knappt kunde röra på mig och ändå begav mig ut i snön kändes det så, glad såhär i efterhand dock. 
 
I morse skulle jag iväg och köra spinning 6.45, det uppstod en mindre katastrof(i dåläget kändes det så iaf), men kl. 9 var jag hemma igen och hade då svettats på löpbandet i 46 minuter, alltid något. Dog i soffan framför en nyupptäckt serie, men har iaf fått lite "nyttigt" gjort med. Och så har jag (typ) blivit erbjuden jobb i Stockholm, synd att man inte bor där... 
 
Nej, nu fick jag plötsligt massa inspiration och känner för att skapa något, återstår att se om det publiceras här. Bajo (som de sa i Kongo, vilket betyder typ "hejdå", men mest blev en interngrej hos oss på skolan)
 

Kommentera

Publiceras ej