Usch så trött jag var när jag vaknade idag. Det tog på krafterna att börja jobba igår. Men det var roligt! Fick börja med att gå runt och prata för mig själv en stund för att skapa min röstprofil(och kände mig aningens dum, hehe). Kommer nämligen jobba med headset som säger åt mig vad jag ska göra så svarar jag vissa kommandon sedan. Det var väl det krångligast också, veta när man ska svara vad, men det kommer jag nog in i snart.  
Idag är jag ledig, så ska passa på att plugga, ska även besöka kiropraktorn igen och förhoppningsvis få in nåt träningspass. Nu sitter jag dock framför tv:n och äter frukost samt kollar på Deckarna, ny serie på SVT. Bara börjat, men blir så himla sugen på att skriva böcker jag med, en vacker dag kanske den drömmen slår in...
Och det har kommit sjukt mycket snö nu, det gillar jag, så himla mysigt!
 
 
 rubriken kommer från Erik Gadds låt "vi kommer aldrig att förlora", tycker de meningarna är så himla bra. sluta aldrig drömma
 

1 kommentarer

ɑ n n i k ɑ

22 Jan 2015 12:35

Gott

Kommentera

Publiceras ej