för nästan exakt ett år sedan. idag är det mest bara lerigt ute dock.
 
Har haft rätt fullt upp de senaste dagarna med olika möten, intervjuer, ärenden på stan mm mm(plus att kolla massa på serie, hehe). Detta, plus halsont/början på förkylning de senaste dagarna, har resulterat i att jag blivit helt slut och jag blev chockad när klockan visade 11:33 idag när jag vaknade. Tolv timmars sömn, men det var nog vad jag behövde. Har dessutom startat dagen med en riktig vitamnbomb i form av en smothie på fryst broccoli, spenat och vinbär, blodapelsin, äpple, linfrön, blåbär hälsofil och vatten. Har fortfarande inte så mycket energi men ett superstökigt rum att ta tag i, så jag hoppas det kommer snart. Lyssnar i alla fall på Hannah&Amanda som alltid får mig att må så bra. Så, fixa på rummet är väl det som står på schemat, och så ska jag iväg till några vänner ikväll, det ska bli kul. 
Jag hoppas ni mår lite bättre än jag och får en riktigt fin dag
 
 

Kommentera

Publiceras ej