En tillbakablick på december då rätt mycket hanns med. Besök hos vänner i Linköping, jag spenderade 20h på att ta ut mitt hår, åt sushi och hade myskvällar med Emma, såg första snön falla på julafton, julkalendrar har setts, många frukostar på stan och annat gott har ätitis, jag har gått långa promenader, haft fler myskvällar, bytit julklappar med Petra & firat jul är en del av det jag fångat på bild.
Jag har även hunnit med en efterkurs med min Kongo-familj, en mental krasch(som lyckligtsvis inte höll i sig allt för länge), lyssnat på massa julmusik, varit frustrerad över vad jag ska göra med mitt liv(haha), julbakat & firat advent, haft släktträff och småkusiner på besök, rensat & städat på rummet, gått på stan, träffat saknade vänner, tränat, spelat spel med familjen, njutit av att vara hemma igen och bara varit. Ja, december var bra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej