Gick upp tidigt för att besöka kiropraktorn för att försöka få ordning på min huvudvärk(hoppas hoppas hoppas det hjälper). Cyklade hem i snöstorm(liite så kändes det i alla fall), och sitter nu och räknar matte, eller snarare kollar på en inspelad lektion och antecknar. En grundkurs ska det vara, men jag fattar ingenting. "Modulo", aldrig hört talas om det innan, och så himla krågligt. Jaja, jag hoppas det släpper snart, förstår lite bättre nu när jag också fått lyssna på en lärare, inte bara läsa massa siffror och bokstäver i en bok. Men men, nog om matteprat. Har ett viktigt samtal att ringa, ska fixa lite lunch sen åka iväg och klippa mig. Minst 5 centimeter, kanske mer om jag vågar, hehe. Och nu precis ringde telefonen och jag har blivit med jobb(wohoooo), Kanske skippar jag det där andra samtalet då(vilket med var jobbrelaterat). Nej nu får jag sluta babbla här. Ta hand om er
 

Kommentera

Publiceras ej