Nalle Puh är ju rätt smart, och därför fick han hamna först i min nya "inspirationsbok" 
 
Idag vaknade jag sjukt förvirrad, ni vet när man plötsligt väcks ur en djup dröm och inte riktigt vet vart man är? Sen gick allt i ett. Husets telefon ringde flera gånger, jag hade missade samtal och sms på mobilen och dessutom var klockan halv elva, jag som brukar vakna vid åtta? Aja, en timma senare var jag på jobbet, och nu har jag nyss kommit hem(hade inte försovit mig utan blev inringd, som tur var...). Har dock bara hunnit äta frukost så nu måste jag ner och äta något. Ikväll väntar ett möte angående ett annat jobb som jag tror kan bli hur kul som helst. Känns som att jag är påväg åt rätt håll nu, det känns himla bra! Och som Puh säger, jag är modigare än jag vet, starkare än jag tror och klokare än jag förstår! Lite egoboost är alltid bra
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej