Är rätt nyss hemkommen från skidspåret. Så himla roligt det var idag! Och sån energiboost jag fick av att åka om så många(brukar vara tvärt om annars, sen att det var mest barnfamiljer och nybörjare bortser jag från nu). Vi stannade på ICA på vägen hem och jag fick med mig några godisbitar. Efter 15 km känns det rätt okej, och idag är det ju lördag och jag får äta socker(nyårslöfte: bara äta socker/onyttigt en gång i veckan), hehe. 
Blev så otroligt sugen på att åka tjejvasan(dock var det fullt men kortvasan finns det platser till) och sen göra tjejklassikern, vill vill vill verkligen! Så nu sitter jag här, nyduschad, äter lite godis och kollar olika anmälningar. Åh, så taggad. Ska sätta upp massa träningsmål osv. I morgon blir det nog ett pass igen, nu när det finns så mycket snö! 
 
vintern är ju ganska najs, även om jag längtar bort till nya zeeland och asien
 

Kommentera

Publiceras ej