Denna vecka har varit så himla bra och kaotisk och jobbig på många sätt. Alldeles för lite sömn och ingen tid att stanna upp och vila. Men sen har jag också hunnit med att vara i Göteborg hos bästa Lovisa, några träningspass, mitt nya superroliga jobb och en galet bra dag i Linköping, så det har lätt varit värt det trots jag nästan svimmat av trötthet några gånger.
Efter nästan 12 timmars sömn i natt startade jag dagen med en superfrukost för att sedan köra styrketräning. Har bestämt mig för att prova följa ett träningsprogram inför Göteborgsvarvet och nu är första passet avklarat - jobbigt! Ska snart äta lunch med mamma, hejja på svenskarna i femmilen och sedan åka upp på stan. Rätt planerad dag i dag med, men det gillar jag ju egentligen. Ha det fint 
 
 
 

1 kommentarer

ɑ n n i k ɑ

01 Mar 2015 14:14

Gott!

Kommentera

Publiceras ej