Såhär ser det ut hos mig just nu, bortsett från att det mesta av mellisen är uppäten. Jag ställde först iordning för att ta en snygg bild, men ångrade mig sedan. Jag har gått och blivit student på heltid och såhär ser mitt liv ut för tillfället, massor av plugg mer eller mindre hela tiden. Men jag älskar det. Allt känns så himla bra trots att både matten och fysiken är så svår att jag överväger att hoppa av när jag gång på gång inte lyckas lösa en uppgift. Men, det är det här jag vill, och det är samtidigt sjukt intressant, så jag krigar på. Sen har jag dessutom hittat ett toppengäng som jag brukar hänga i skolan och plugga med. Trots att vi knappt har några lektioner så blir vi lätt kvar hela dagarna i biblioteket och pluggar, suckar, diskuterar, gör om, gör rätt och skrattar. Det är himla najs! Idag kom jag dock hem tidigt och ska skiva på en teknikrapport och läsa på i fysikboken inför morgondagens föreläsning innan jag beger mig iväg för att träna en timma. 
Massor att göra som sagt, och mer lär det bli, men jag ska försöka hinna med någon uppdatering ibland då jag fått önskemål om det. Ha det fint vänner! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej