Denna sommar har gått så himla fort. Mitt åtta veckors långa sommarjobb är redan slut. Tiden går fort när man har roligt helt enkelt, för det hade jag, trivdes så himla bra, och hann med massa roligt de stunder jag var ledig. Har även hunnit med en vecka i Grekland och har nu några lugna veckor innan jag drar iväg på nya äventyr igen. Har dock så himla svårt att sätta ord på livet, är så glad och tacksam för allt samtidigt som jag är rädd för framtiden och bara vill gråta. Svårt det där, men jag kämpar varje dag, och lever i nuet, för det är verkligen något jag har gjort i sommar, och hela våren.
Lite ledig tid nu som sagt, och kanske kan jag få lite ordning här, visa bilder och dokumentera alla guldstunder jag fått uppleva med alla fina människor runt omkring mig. Bjuder på en bild från Grekland så länge, tagen från en gammal fästning uppe på en klippa 
 
Ta hand om er
 

1 kommentarer

Hanna

12 Aug 2014 21:38

Åh lilla Hannis!
Inte en dag för tidigt bloggat du! ;)
Vill så gärna träffa dig innan du får åka till fantastiska Afrika igen! Tror du att du kommer söderut något?

Saknar dig, kraam! ❤️

Kommentera

Publiceras ej