Åh, jag skulle ha skrivit ett glatt inlägg, men så kom vardagen emellan och nu är jag på dåligt humör och vill skrika och gråta på samma gång, usch. Funderar på att gå en promenad för att göra av med lite energi, alternativt storstäda rummet med riktigt hög musik... Aja, idag har jag jobbat mitt tredje pass för veckan och blir jag inte inringd i morgon är jag ledig fram tills på tisdag tidigast, det känns lite lyxigt. Var så sjukt trött de första timmarna idag och hade ont överallt pga. träningsvärk, men trots det och övertid åkte jag hem med ett stort leende på läpparna. Improviserade ihop kikärtsbiffar till lunch och lyxade med grönsaker och dipp när jag kom hem. Så det har varit en rätt bra dag. Och jag ser fram emot de kommande som är rätt så planeade med diverse roligheter. Ha det fint
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej