Tentan i söndags kändes himla bra och det skulle vara så skönt om jag blev godkänd, hoppas hoppas! (Blev förresten godkänd på den muntliga gruppeximinationen vi hade i matte, så himla skönt!) Sen hängde vi ett gäng hos Adam, helt slut men roligt hade vi ändå. 
Igår började en ny kurs, Introduktion till industriell ekonomi, ser så fram emot den! Efter två timmars föreläsning gick jag och Adina på stan, och jag köpte i vanlig ordnig alldeles för mycket, men nya kläder är ju kul. Var sedan och tränade och på kvällen lagade jag massa mat inför veckan, så himla smidigt att bara slänga in allt i ugnen så sköter det sig själv! 
Idag har vi varit lediga, och min tanke var att jag skulle upp vid sju, sätta igång tvätten, ut o gå och sen få massa gjort. Istället vaknade jag halv tolv, efter elva timmars sömn, men antar att kroppen behövde det efter denna tentaperiod. Har i alla fall hunnit med att tvätta och att storstäda lägenheten ordentligent. Nu mumsar jag på massa goda frukter och grönsaker och om cirka en timma ska jag iväg och träna. Bra dag helt klart! 
Börjar förresten redan bli rastlös över att jag inte har något att plugga, så det är väl tur att jag ska ha föreläsning i morgon, samt börja läsa ännu en ny kurs, Linjär algebra, spännande och se hur det blir!
 
 

Kommentera

Publiceras ej