Några bilder från de senaste dagarna. I söndags hade jag en pluggfri dag(bortsätt från lite rapportskrivande) och passade bland annat på att laga mat inför veckan. Gjorde en paj med skal på kikärtor, så mycket godare än det låter och ett hett tips om man vill ha det lite "nyttigare"! Var på handboll med killarna, vilket var riktigt kul, och körde sedan ett backintervall pass på kvällen, så skönt att få springa sig helt slut! Åt såklart gofrukost på morgonen också! 
I måndags besökte Prins Daniel + flera kända entreprenörer skolan, riktigt inspirerande och bra! Sen hann jag med att gå på visning, hålla emot frestelsen att köpa massa kläder på gina och ett träningspass. Igår bestod av fysikplugg 8-18, samt mycket skratt med kompisar. Bokade tågbiljett hem och åt våfflor på kvällen, bra avslut på dagen! 
Och idag, då började jag först klockan ett. Jag hade som plan att ta igen lite sömn, men kunde såklart inte sova på grund av stress... Men hade en lugn morgon i alla fall, och hann räkna någon fysikuppgift(som jag löste helt själv och blev så himla glad över!!). Sen har jag hängt i skolan, fixat matlådor, sett serie, pluggat fysik framför bonde och nu ska jag strax sova! Ja typ så ser mitt liv ut för tillfället! Ta hand om er!

Kommentera

Publiceras ej