Är så himla glad för igår fick jag förstahands-kontrakt på en lägenhet! Sen såg jag på serier, köpte hem mat och kollade på Idol, så otroligt skönt med en ledig kväll. 
Idag startade jag såklart dagen med frukost i sängen och serier, sen pratade jag länge med mormor och städade innan jag satte igång med pluggandet. Ska sammanfatta hela fysikkursen, det kommer ta tid! Men känns samtidigt som jag lär mig så himla mycket av att repetera allt nu, och sen bara räkna räkna räkna fram tills tentan. Om jag är nervös? Ja! 
Lagade en supergod lax-sås och tog en liten pluggpaus. Jobbade på ordentligt och gick sedan till gymmet och körde ett tungt benpass med Alexander, kommer inte kunna gå i morgon! Tog sedan vägen hem längs havet, så himla härligt trots dimma och skymmning. Och nu sitter jag här med fysiken igen, och det lär jag nog fortsätta med några timmar till, helt okej ändå. Hoppas ni har en fin helg vänner! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej