Första dagen i skolan, vi hade ett hål och en fotograf kom förbi. "Jag tar bilder till skolans katalog, men det är inte säkert att just dessa bilder kommer med". Igår hittade Adina oss på skolans facebook-sida, kanske dyker vi upp i katalogen inför nästa termins kurser också, så det kan gå! 
Igår var en lång dag, 8-18 i skolan och ännu mer fysikplugg när jag kom hem. Kände mig stressad och fick sådan sjuk hemlängtan. Idag känns det dock bättre som tur är, och jag har roligheter inplanerade i helgen som jag ser fram emot! Fast ikväll kör jag på en ordentlig hemmakväll, jag gick till affären och köpte plocksallad och nu ska jag äta nygjord kladdkaka, dricka lite vin och kolla på Idol. Kanske stannar jag uppe halva natten, eller så lägger jag mig om en halvtimma, jag ska bara göra precis vad jag känner för, och njuta av att få vara lite ledig! Trevlig fredagskväll och helg vänner!
 
 

Kommentera

Publiceras ej