Jag har haft en riktigt bra och skön helg hemma, även fast jag fick ett bakslag i min "sjukdom". Resan hem i fredags gick fort, trots att det tog fem timmar. Jag hade sen en mysig eftermiddag/kväll med familjen. Sen hann jag även med att fika med Emma, äta choklad vid slottet, sova i min gamla säng, spela spel, äta supergod mat, gå på stan, äta lyxfrukost och se på harry potter, diskutera massa med pappa, skratta med mamma (åt Simon), äta godis och se på Bron, köra bil och bara va'. Igårkväll kom jag tillbaka till verkligheten igen och idag har jag hunnit med föreläsningar och plugg både i skolan och hemma. Sen råkade jag somna en timma(snälla låt mig bli frisk snart!) innan Jennifer ringde och vi pratade i nästan 2h, mysigt! Nu har det blivit dags att sova igen, i morgon väntar plugg och sen skola 13-19. Natti natti vänner
 
 

Kommentera

Publiceras ej