Några bilder från min helg. I fredags åt jag tacos med gänget, såg på fotboll och drack lite för mycket vin. Halva lördagen sov jag bort och lagom till att det blev mörkt gick jag ut på en promenad. Sen gick jag hem till en nyfunnen vän, blev sjukt bortskämd och pratade tills midnatt.
Igår var desto med produktiv då jag hann med att träna, äta brunch och plugga med Adina, tvätta, laga mat, plugga lite till och gå på en lovsångsstund i kyrkan. Trots att jag var hängig på kvällen somnade jag alldeles för sent och idag vakna jag upp superförkyld, jag som precis varit sjuk. Från att inte ha varit sjuk på hela året är jag nu sjuk för andra gången på tre veckor, men jag har haft sådan obalans i mitt liv den senaste månaden så det är väl egentligen inte konstigt. Måste se till och hitta tillbaka till den där balansen i livet igen...
Nu måste jag läsa fysik, sen väntar sängen och förhoppningsvis vaknar jag full av energi i morgon då jag ska ha en form av matteeximination, wish me luck. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej