Idag hade jag bland annat två föreläsningar som var jätteintressanta, och en fysiklaboration som faktiskt var rolig. Trots det var jag verkligen heelt slut i huvudet framåt eftermiddagen, sån där riktigt jobbig sprängande huvudvärk. Ingen idé att försöka plugga ännu mer alltså, så istället drog jag hem, bytte om och gick sedan och tränade ett riktigt hårt pass. Så skönt sen, tränat och mycket tid kvar på dagen. Tur är väl det, för plötsligt fick vi massor att göra, men jag fokuserar på en dag i taget så känns det enklare. Tog dock ett avbrott för att äta, lagade himla god mat igår som räckte även till idag. Färsk grönsakspasta med kyckling- och currysås, och så lite vin till det, lite vardagslyx sådär! Men nu kallar studierna igen, hoppas ni haft en lika fin dag som mig!
 

1 kommentarer

fia

16 Sep 2015 22:36

Muuuuuums. Ser supersmarrigt ut ju!

Kommentera

Publiceras ej