när jag kom hem väntade en liten present från föräldrarna på rummet; ett julljus, ett kort och en form med godis(dock några fler än på bilden). jag fick även en "välkommen hem"-present av fina Sofia. ett london-nagellack och handkräm, samt en lapp med fina ord på. kortet fick jag några dagar senare i en julkapp, också med fina ord på. de gjorde mig alla väldigt glad! resterande bilder hittade jag på pappas kamera och tyckte förmycket om för att inte publicera. jag har sagt det tidigare, men det är värt att säga igen; mina första timmar hemma i mitt hus var helt enkelt väldigt bra! 
nu spelas världens bästa killar ur högtalarna, flera ljus är tända och väskor packas. om några timmar åker jag nämligen till sälen för att spendera några dagar med familj och släkt. förhoppningsvis är det fullt med snö också så jag får mig en dos av det. 
 
xoxo
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej