Hej! Urusel på det här med uppdatering, men jag har helt enkelt haft det för bra för att hinna sitta ner vid datorn och lämna en hälsning. Så otroligt mycket har hänt de senaste månaderna och jag har vuxit enormt som person. 
 
I morgon är det redan dags för sista dagen på jobbet, jobbet jag tvekade så inför men som blev det bästa jag haft hittills. Efter i morgon är det över, och även om jag för tillfället är otroligt trött då det varit så mycket att göra de senaste veckorna, så kommer det bli tomt att vakna upp den närmast tiden och inte ha det jobbet att gå till. Ett jobb jag faktiskt sett fram emot på helgerna. 
 
Kanske kommer en massa bilder från allt som hänt, men för tillfället bjuder jag bara på två från vårens resa till andra sidan jorden så jag äntligen fick göra något jag sett fram emot så länge: både se och klappa vilda elefanter.
 
Nu börjar klockan närma sig nio och jag måste fixa en helt del inför morgondagen. Vi hörs när vi hörs, KRAM 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej