En tillbakablick från London
 
De senaste dagarna har verkligen varit kaos, så många formler som skulle pluggas in. Känslan i morse var verkligen jag satsar på omtentan istället, men, jag tror det gick! Hoppas så jag kan skrapa ihop de där poängen som krävs för godkänt.
Vi firade lite och gick och köpte indisk mat, sen var det bara att sätta igång med projektarbetet. Efter fyra intensiva timmar gav jag dock upp, cyklade hem och stack och tränade istället. Och i morgon är det bara ekonomiplugg som gäller, tenta på torsdag och sen är jag nästan pluggfri i tre dagar, längtar
Känns annars så himla bra att vara tillbaka i pluggstaden igen, trots tonvis med plugg kan jag slappna av på ett annat sätt här. Ser verkligen fram emot detta år, min nya lägenhet och allt som ligger framför! 

Kommentera

Publiceras ej