I fredags kväll träffade jag några av mina kära föredetta klasskamrater. Ett hejdå-party hos Sofie och sedan åkte vi upp på stan. Trots tidig hemgång för min del var det en väldigt bra kväll. 
I lördags åkte jag med familjen och kollade på min kusin som tävlade i närheten, och idag har jag träffat Sofia en sväng. Tyvärr togs inga kort trots att kameran var med(den ovan är från tåget påväg tillbaka i måndags), men vi cyklade runt i den fina naturen i närheten av stan, fikade på ett café, satt på en bänk i solen och pratade och sedan åkte vi och såg på amerikansk fotboll, lite spontant sådär. En bra helg och söndag helt enkelt, och det bästa är att jag inte måste upp tidigt till skolan i morgon utan har heela kvällen framför mig. För sent få det dock inte bli då jag vill orka med en ganska så planerad sista vecka här i Sverige.  
 
xoxo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej