Idag fyller min bästa vän Lovisa 20 år, helt galet! Nyss lekte vi med våra babyborn's och var helt shoppinggalna, idag dricker vi kaffe och köper bara sådant som är nödvändigt, hur blev vi så stora? Jag hoppas i alla fall du haft en superbra dag så ses vi på måndag! :*
 
Den senaste veckan har jag hunnit med att springa två lopp, kollat på fina människor som skulle på bal, druckigt kaffe och pratat med vänner, fixat balfrisyr, skrivit matteprov, hängt med underbara klasskompisar på en bar och (förhoppningsvis?!) gjort min sista uppift på hela gymnasiet. Imorgon åker jag till Skåne och spenderar helgen med främmande människor och planerar hösten, och på måndag ska jag åter igen till underbara Göteborg.
 
xoxo
 
 
 
 

1 kommentarer

lovisa

25 May 2013 20:28

Ååå tack fina du! Vart tar tiden vägen ja, sjuuukt! Ses imorgon! <3

Kommentera

Publiceras ej