Idag fyller min minsta lilla favorit åtta år. Kan inte förstå att han är så stor. Men att han fortfaranade gärna hoppar upp i famnen är i alla fall bra. Myser och gosar lite med en, när han andra stunden vinner över en i ett vuxenspel. 
 
 
Annars idag tog jag en låång sovmorgon(min sista på i alla fall en vecka, snyft snyft) och åt frukost i soffan och läste senaste iFORM-tidningen. Strax därefter utmanade jag pappa i snöbollskrig(ett litet i alla fall), och vann till min förvåning, påväg till affären. Lite senare bakade jag två kakor som ska med till kyrkan där jag ska prata i morgon, mamma mutade mig med pengar och gav mig inte riktigt något val. Utöver det har jag tränat, pysslat lite och kollat på film bland annat. Och pratat i telefon och gratulerat födelsedagsbarnet. Nu tänkte jag nog ge Melodifestivalen ett försök, samt fylla på musklerna med energi efter styrkepasset. 
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej