Äntligen. Som jag vissa stunder har längtat under hösten efter att få sitta med en kopp kaffe, mamma mitt emot mig och att spela Ticket to ride. Idag har jag blandat viktiga saker med kvalitétstid med mamma, precis så jag vill ha det. Första omgången var dock spelet ett "himla skitspel"(det gick inte alls bra alltså och mamma vann alldeles för stort). Men andra gången, då var det helt plötsligt ett roligt spel igen(gissa varför?)
Nu spelas bästa Bastille ur högtalarna och jag har tänkt fixa lite detaljer på mitt rum. 
Tog idag tag i någonting jobbigt, men då något väldigt bra bestämdes igår kan jag trösta mig med det. Annars vet jag knappt alls vad som är rätt eller fel, eller vad jag ska göra. 

xoxo


1 kommentarer

fia

07 Jan 2014 19:48

Vad har jag missat? Hör av dig finis! Puss

Kommentera

Publiceras ej