ja det är kul att leka framför kameran
 
Håret blev visst väldigt kort, nästan 15 cm klipptes bort, men det behöves och jag försöker att inte sörja allt för mycket, hehe. Idag började jag dagen med ett styrketräningspass, har sen spelat spel med mamma och träffat Emma. Vi åt amerikanska pannkakor och såg på film, "vad ovanligt" sa hennes syster när hon frågat vad vi gjort. Jo, men det är lite våran grej. Sen har jag lagat matlådor och krånglat med olika kurser, försäkrigar, service för bilen osv, blir rätt trött på att vara vuxen ibland. Nu tänker jag dock strunta i allt, ta en varm dusch och sedan lägga mig. I morgon kl. 8 börjar jag på ett nytt jobb, det ska bli spännande, och lite läskigt. Natti
 
 

1 kommentarer

Petra

23 Jan 2015 17:36

Alltså, gullis! Saknar dig!

Kommentera

Publiceras ej